Ateliér U mne

Ateliér U mne

pondělí 5. března 2018

Volám jaro !!!

Vítám Vás mojí milí,
po dlooooouhé době jsme konečně s kamarádkou opět vyrazily na procházku s hůlkami.Zdá se,že chřipku jsem zahnala,tak můžu opět chodit kolem komína.(po nejbližším okolí)
Taky jsem něco málo šila.Velikonoční slepičky a taky dělám zajíčka.Na klubu jsme od Alžbětky dostaly střih na zajíčka.Ale nějak se mi nevyvedl.Tak jsem ho upravila a vychází mi úplně jiný zajíc.Bude to panenka-zajíc.

Vzala jsem si foťák a hledala první posly jara,ale ještě nikde nic,snad jen dlouhé květy lískového ořechu byly u cesty.


Jaro nikde a srnky a zajíci kolem chaloupky nechávají stopy a Gábinka od sousedů malovala na sníh srdíčka.



Minulý týden ještě dost mrzlo a mráz maloval na okno v ložnici.
Nádhera...


Volám jaro !!!



Velikonoční slepičky s vajíčkem.



A tady je celý můj "kuřinec"...


a ještě slíbený rozešitý zajíček



kamarádky od Inge Look
: ))


Hezký den přeji
Daška





2 komentáře:

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Daško, krásně tvoříš. A u vás je teda sněhu. U nás mrzlo taky, ale sněhu ani vločka. Až dnes trošku sněží. Měj se krásně.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Dášenko.
Je to tak krásné slepičkování jarní...jsem zvědavá na zajíčka,určotě bude taky krásný.
Bude o víkendu odpo jarně! :-) Těším se fakt...
Měj se hezky.
Eva od Olomouce