Ateliér U mne

Ateliér U mne

sobota 31. března 2018

Velikonoce-žabky

Vítám Vás moji milí,
došila jsem žabičky a udělala jsem si netradiční velikonoční výzdobu.Místo kuřátek a beránků,mám žáby..:)) a kohoutka-zápich v květináči.To je z letošního šití.
Kuřátka a vajíčka a další  loňskou výzdobu jsem dala na terasu.
Ještě budu péct beránka..snad..pan M.uklízel a tak důkladně,že formu na beránka nenašel..nemám.Ach jo..to je organizace..
Dnes jsem pekla chleba a zítra ještě něco sladkého s tvarohem,nebo mazanec,když není beránek.













Hezké Velikonoce přeji
a užijte si je krásně 
:))
Daška


3 komentáře:

Bisous Ve řekl(a)...

Le tue rane sono davvero favolose, piene di dettagli e con uno sguardo molto simpatico...adorabili !!!
Tanti cari auguri di una buona Pasqua di serenità e gioia.
Qui fa freddo e piove, sembra novembre 😱
Un abbraccio forte forte e un bacione grande
Love et bisous Ve & 🐾

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Daško, to jsou nádherné žabičky. Hezkou sváteční neděli.

Daška řekl(a)...

Děkuji za milé komentáře..:))