Ateliér U mne

Ateliér U mne

pondělí 13. listopadu 2017

Sigmund Freud - oblečky

Vítám Vás mojí milí,
slíbila jsem kamarádovi,že mu ušiju pro jeho loutky obleky. Trvalo mi to dlooouho,ale už je mám.Také pidi obleky se šijí ..nechci říci jak.
Tak snad se mu to bude líbit. Minikapsičky jsem šila ručně a taky jsem připevnila hodinky.Sice jsou trošku směšné,ale snad na loutce to nevadí.Zapínání je na patentky a knoflíčky jsou našity jen na ozdobu. Ještě je třeba koupit úzkou sametku jako vázačku pod krk.

A ještě trošku vědomostí:
Sigmund Freud je rodák z Příbora na Moravě.Vlastní jméno je na dnešní dobu zajímavé . Jmenoval se bylo Sigismund Šlomo Freud.Narodil se v židovské,německy mluvící rodině pocházející z Haliče.Během dětství se přestěhovali do Vídně,kde prožil skoro celý svůj život.Zemřel v Londýně,kde se krátce před svou smrtí uchýlil do emigrace před nastupujícím nacismem.
Byl lékař,neurolog,psycholog a zakladatel psychoanalýzy.

Pokud chcete vědět více ..Sigmund Freud





Hezký večer přeji
Daška



3 komentáře:

Alena řekl(a)...

Daško. oblečky jsou nádherný. Určitě budou mít úspěch. Jsi moc šikovná.

Daška řekl(a)...

Děkuji Alenko a vítám tě u mně..:-D

Anonymní řekl(a)...

Obdivuji vás, jak jste zvládla ty mini oblečky na loutky. Zdraví Iwka