Ateliér U mne

Ateliér U mne

neděle 17. září 2017

Etue a Chorvatsko.

Krásný i když deštivý den přeji,
léto už se s námi loučí a zůstávají nám vzpomínky z hezky prožitých dovolenek.Někdo si užíval horkých dnů u moře a někdo třeba na horách.Já jsem byla opět v Chorvatsku a bylo príma.S kamarádkou Blankou jsme užívaly mořských vlnek a výletů.Taky   cvičení s Evičkou nelze opomenout.Každé ráno u moře na plácku a pak hupky,hupky do vody.
A už jsem doma a došlo i na šití. Etue pro maminčinu kamarádku.




Vrsar





západ slunce - nádhera


Plácek,kde jsme ráno cvičily nám zalévá bouřlivé moře.


kvetoucí agave


Odjezd nám zkrápěly kapky deště.
A pak lilo a lilo.


Hezké zářijové dny přeji
Daška



2 komentáře:

Dáša F. řekl(a)...

Daško, máš krásné fotky i zážitky od moře.
Přeji fajn neděli. D.

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Daško, to je nádherný dárek. Jsi moc šikovná. U nás neprší, dopoledne svítilo dokonce sluníčko. Prý ještě má být babí léto, tak uvidíme. Hezký zbytek neděle.