Ateliér U mne

Ateliér U mne

pátek 18. srpna 2017

Angela Lansbury-Jessica Fletcher

Zdravím Vás v tomto horkém dni.Opět je něco kolem 30st.
Počasí jako v Kalifornii..
V TV je okurková sezona a jedou staré seriály.
Já se na TV nedívám,ale seriál "To je vražda,napsala" mám ráda.
Znáte??

Angela Lansbury je u nás známá jako Jessica Fletcher.
U nás ji nadabovala Hana Talpová a skvěle..!!!

Angela Lansbury  hrála a zpívala v muzikálech Hollywoodu.  


teta Adekaide je rozkošná stará dáma..


    Smrt na Nilu
jako Salome Otterbourne


krásná Angela






Mrs.Potts ve filmu Kráska a zvíře


karikatura na divadelní postavu
paní Lovett



mladinká Angela 
hlásek jak konipásek


v 85 létech zpívá  o stáří a vzpomínkách


Angela Lansbury a Elvis Presley




Kráska a zvíře
Angela 90 let




........................................................................................................................


Angela děvčátko


s maminkou 
Moyna MacGill


s manželem Peterem Shawem prožili krásných 53let



malá Angela s bratry a rodiči




děti Anthony Pullen Shaw a Deidre Angela Shaw


se svou vnučkou Katherinou Shaw


 Angela Lansbury se stala nositelkou šlechtického titulu
Dáma britského imperia,
které ji za zásluhy udělila královna Alžběta II.






převzetí Oskara 16.11.2016
v Hollywoodu



paní Angela se narodila v Londýně 16.10.1925
Je to čilá a hezká babička.


A zajímalo mne,kde je Cabot Cove.
A vypátrala jsem,že je to vymyšlené městečko a seriál se natáčel  v Kalifornii v malém městečku  Mendocino.
Trošku jsem si "pocestovala" na google mapě a nasála přímořskou atmosféru .
(přesnou adresu najdete na stránkách penzionu)

Blair House je penzion,kde se můžete ubytovat.Hmmm..hned bych tam jela na dovolenou..

Dobré ráno Jess..:-D



vikroriánská rezidence je z roku 1888


pohlednice


majitel penzionu Grover Wickersham se svým synem
hmm..syn už bude dospělý..:-D




Taky jsem byla zvědavá,jak bydlí v civilním životě.

Na jihovýchodním pobřeží v okrese Cork v Irsku stojí dům Angely  Lansbury a její rodiny.Dům navrhl blízký přítel Stephan Pearce.

Krásné,ale nic pro mne..nedozírné moře a vítr.



chodba s výhledem  


vstupní hala


obývací pokoj s krbem



hmmm...krásné bydlení..

ložnice


prostorná kuchyň pro všechny členy rodiny



před větrem krytá terasa.


Angela prý ráda pracuje na zahradě.



Good bay..!!!


Hezký den přeji
Daška








3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahojte Dáško, ani nevíte, jakou jste mi udělala radost informací o "Jes Fletcher" ! Když k nám přijde, mám pocit, že je to moje teta, že patří do naší rodiny !! Mám její příběhy velmi ráda a možná je to i tím, že hlas dabérky ji moc sluší ! Moc děkuji a jestli za ní pojedete, tak dejte vědět, jela bych s Vámi . Šá

Unknown řekl(a)...

Taky moc dekuji. Moc me to potesilo a nebudu zapirat vehnalo mi to i slzy do oci. Velke diky.

Hana řekl(a)...

Moc pěkné, děkuji.