Ateliér U mne

Ateliér U mne

sobota 22. července 2017

Dárek Janě a posypčok.(rybízová buchta)

Dobré horké odpoledne moji milí,
uf...je teplo..
Zítra jedeme na návštěvu a přemýšlela jsem,co Janičce přivést.V Kreativu jsem koupila hezký hrnek i když jsem  šla hledat nějakou hezkou misku. K němu jsem ušila podložky.Jedna kulatá s výšivkou a druhá čtvercová.Vybírala jsem látku a niti,aby byly v barvě tmavě modré levandule,která je na hrníčku.
A taky čaj.Borůvkový se zázvorem,na podzimní sychravý čas.
Ještě peču rohlíčky s nivou a Jenovi kváskový chleba..no,nenudím se..těsto kyne,tak jsem tady..




Pršelo,jen se lilo a začaly růst houby..
Sšinole..nejde to napsat,jak se to tady na těšínsku vyslovuje..haha..
Gábinka přijela za babičkou a vyběhla do lesíku.Přinesla mi sinole-modráky.Vařila jsem na oběd omáčku.
Ještě jsou mokré od deště.


Chtěla jsem vyfotit krásně žlutý hříbek,ale nejde to..ihned modrá..
a to mne baví,jak se pod rukama mění..



taky jsem si natrhala luční květiny do vázy..


ptáci mi nechali trochu červeného rybízu..
:-D
upekla jsem rychlý "posypčok"



mňam...chcete recept??

20lžic mouky (celozrnou a polohrubou)
1prášek do pečiva,trochu soli
vanilkový cukr
20lžic mléko
10lžic olej
8lžic cukr (dala jsem méně)
2 vajíčka
zamíchat a naložit na sádlem vytřený a kokosem vysypaný plech
naložit ovoce..rybíz..
a posypat posypkou..(mouka,cukr,máslo..přidala jsem sádlo)
upéct asi při 180st.
a jíst a chválit..jak jsem si to upekla..
hmmm..no,žádná dieta to není..
ale když MUSÍM,tak MUSÍM..
:-D



 zahrada v květu..




a jdu na ty rohlíky..


hezký den a zase se zastavte..
budete vítání..
Daška





Žádné komentáře: