Ateliér U mne

Ateliér U mne

pondělí 5. června 2017

Výstava patchworku ve Fulneku.

Dobrý den milé dámy.
V pátek jsem se byla kochat patchw.výrobky na výstavě ve Fulneku.Tady je malá ochutnávka.


Hned u vstupu mne zaujala deka v krásné barevné kombinaci rezavopetrolejové.

Taky jsem koukala na Tess,která maluje technikou ebru.
Je to stará turecká technika malování na hladinu.

a ještě jednou Tess v Dobrém ránu TV


Tyto dvě fotky jsem si vypůjčila od  Lilienky.



Krásná a neskutečně dokonale ušitá deka od 
Moniky Kolajové



Paní Věra Skočková se svými aplikacemi v červenomodrobílé kombinaci dobývá svět. Mimo jiné dostala ve Francii ocenění za quilt ušitý z valašského modrotisku.




paní Věrka radí dámám,jak aplikovat






a další krásné deky a polštáře




taky šaty  





a samozřejmě mne zaujaly krásné panenky,myšky a taky čarodějnice


Iva Chovancová s děvčaty šily čarodějnice







dětské motivy





líbí se mi tašky pro děti s panenkou Gorjuss




na shledanou příští rok na další výstavě ve Fulneku
  

Daška








4 komentáře:

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Daško, to jsou nádherné výrobky. Asi to bylo pro tebe inspirativní. Hezký den.

Daniela Bencúrová řekl(a)...

Uf, to je krásy na jednom mieste!!!
Obdivujem všetky žienky, ktoré túto krásu dokážu vytvoriť!

Anna řekl(a)...

To je opravdu hodně krásného tvoření. Já mám tyhle výstavy také moc ráda. Vždy se kochám a čerpám inspiraci. Moc zdravím A.

Daška řekl(a)...

Děkuji za hezké komentáře..výstava byla úžasná,myslím,že si ji všechny patchworkářky užily...