Ateliér U mne

Ateliér U mne

neděle 29. června 2014

Sovák...:-D



Zdravím všechny milé čtenářky a čtenáře mého blogu.
Tak opět jsem tady a to s " šíleným Sovákem ".Byl to úkol,který mi dal zabrat. Vymýšlela jsem jak sovu ušít,aby člověk,který bude mít masku na sobě, se mohl při procházce po městě  volně pohybovat.A taky ,aby viděl na cestu kam šlape.
Na hlavu jsem ušila lodičku s peříčky a zdobí ji malá sovička. Škrabošku na oči jsem polepila peříčky,vystřihla kulaté oči a ozdobila flitry.Zobák je vyrobený z  filcu a přilepený .Celá škraboška je ještě vyztužená-podlepená.
Původně jsem pelerínku ušila na zavazování pod krkem na tkanice. ( foto) ,ale nelíbila se mi.Pelerínka je nakonec na uzávěr a mašle pod krkem zmizela.
Peříčka jsem šila snad sto let..:-D .Soví nohy jsou návleky s ťapkami a drápky jsou s filcu a vycpané vatelínem.
Snad se mi to povedlo.
Je to maskot školy a snad neudělá ostudu.
Ještě mám jeden úkol pro školu,ale to tady bude až v září.  Psssst...je to tajné....

Škola bude slavit 90let svého založení a SOVA je ve znaku školy.


asi 240 peříček 


A sovičky pro mně do květináče.



A takhle nádherně mi vykvetl kaktus.


Hezký den přeji
Daška


2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Úžasné dílo!
Ajka

Ella řekl(a)...

To muselo dat prace ale vysledek je krasny.